دیکشنری مکانیک - جدید و دارای گارانتی - اورجینال

دسته آموزش زبان زیردسته لغت نامه

علوم مهندسی و به ویژه علم مکانیک که می توان آن را شاخه ای از علم فیزیک نامید یکی از علوم پایه و تاثیر گذار در میان رشته های فنی و مهندسی می باشد. ضرورت دانستن و آگاهی از علم روز برای مهندسان این رشته امری است بسیار ضروری و انکار ناپذیر. مهندسانی که قصد ارتقای دانش خود در رشته تخصصی خود را دارند همواره باید آخرین مقالات و به روزترین منابع را در رشته تخصصی خود مطالعه نمایند. این منابع در اکثر موارد به زبان علم یعنی زبان انگلیسی می باشند. بنابراین یک مهندس متبحر در رشته خود بایستی حداقل در حد رشته خود به زبان انگلیسی آشنایی داشته و توانایی خواندن متون تخصصی رشته خود را داشته باشد.

دیکشنری حاضر ابزاری است برای مهندسان مکانیک تا بتوانند گامی در جهت ارتقای دانش تخصصی خود برداشته و قادر به درک مطالب و مفاهیم به روز در مقالات تخصصی مهندسی مکانیک که نمونه بارز آن مقالات ISI، ScienceDirect و نیز Elsevier است، باشند. هم اکنون می توانید واژه نامه تخصصی رشته مهندسی مکانیک را از زبان پژوه دریافت دارید.

ش.م: 125/8246951

فروشنده: نوین آموزش

قیمت: 25,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید دیکشنری مکانیک - جدید و دارای گارانتی - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



خرید دیکشنری مکانیک  - جدید و دارای گارانتی - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد